CRF1100L AFRICA TWIN

13 790 


Predsezónna ponuka s bezplatným odvozom motocykla


Popis

ZRODENÝ V PÚŠTI.
PRIPRAVENÝ VYRAZIŤ KAMKOĽVEK.

Nastal čas. Čas vyraziť. Ak chcete zažiť skutočnú slobodu a pocítiť, ako sa vám pneumatiky zahryznú do hliny, a túžite po priľnavosti a úniku. Motocykel, na ktorom sedíte je nástroj – váš nástroj. A jazdíte spolu ako jedno telo. To je Afrika Twin. Stroj ukovaný nekonečným množstvo najazdených kilometrov. Na životnú jazdu.

DOKONALÝ VÝKON V TERÉNE

Nový podvozok, kapotáž a jazdná poloha zabezpečujú výborné ovládanie v teréne.

Pretože v teréne je ovládateľnosť prvoradá. Preto sme úplne prebudovali šasi aj ľahší hlavný rám motocykla Africa Twin; hliníkové výkyvné rameno v štýle CRF450R a naskrutkovaný hliníkový zadný pomocný rám sme zladili s nastaviteľnými dlhými prednými vidlicami Showa a zadným tlmičom. Jazdná poloha je takisto prispôsobená na sedenie a státie s vysokými riadidlami a kontúrovaným, štíhlejším sedadlom. Športová kapotáž v štýle rely je rovnako štíhla s kompaktnou prednou kapotážou a štítom. Duálne reflektory s plným LED osvetlením využívajú automatickú technológiu DRL na dosiahnutie prenikavej svietivosti a konzistentnej viditeľnosti počas dňa.

Trojštvrťový pohľad spredu z pravej strany na model Honda Africa Twin pri jazde so zdvihnutým predným kolesom v púšti

POKROČILÉ TECHNOLÓGIE NA PREKONÁVANIE LIMITOV.

Máte radi výzvy. Aj my.

Skutočná skúška toho, čo a kde je možné. Vyrobili sme nový model Africa Twin, aby sme posunuli hranice. Zvýšený objem motora zaistí intenzívny krútiaci moment v polovici rozsahu – s maximálnou hodnotou vyššou o 5 Nm na zaistenie neúnavného lineárneho hnacieho výkonu – a zvyšuje maximálny výkon o ďalších 5 kW. Výfukový systém v pretekárskom štýle vás určite upúta svojim zvukom.

Regulácia inerciálnou meracou jednotkou (IMU)

Inerciálna meracia jednotka (IMU) v 6 osiach nepretržite monitoruje dynamický pohyb s cieľom zaistiť presné riadenie systému kontroly trakcie Honda (HSTC), systému na obmedzenie zdvíhania predného kolesa a brzdenia motorom prostredníctvom štyroch predvolených jazdných režimov a dvoch používateľsky prispôsobiteľných režimov. Náklonové ABS na jazdu v zákrutách zaisťuje zvýšenú bezpečnosť na cestách a obsahuje aj terénne nastavenie a zadný vypínač systému ABS.

Trojštvrťový predný záber z ľavej strany na model Honda Africa Twin pri jazde v piesku
Honda Africa Twin, štúdiový záber z pohľadu jazdca

Elegantné pohyby

Keď práve nesledujete cestu pred sebou, pozeráte sa na prístrojový panel motocykla Africa Twin – preto sme ho vybavili 6,5-palcovým dotykovým displejom TFT s aplikáciou Apple CarPlay® a pripojením Bluetooth. Voliteľná dvojspojková prevodovka DCT ponúka manuálne a automatické radenie a aj spínač Gna priamejší záber, keď zídete z cesty.

ODOLNÝ PLASTOVÝ HORNÝ BOX S OBJEMOM 58 LITROV

Horný box s vysoko odolným dvojvrstvovým plášťom má objem 58 litrov a možno do neho uložiť dve integrálne prilby, pričom má maximálnu nosnosť 6 kg. Využíva systém Honda s jedným kľúčom, preto ho možno otvoriť kľúčom zapaľovania motocykla Africa Twin. Je však vybavený aj otváracím/zatváracím gombíkom na ľahký prístup bez kľúča. Samostatne je k dispozícii zadný nosič na montáž, opierka spolujazdca a vodotesný vnútorný vak.

ODOLNÉ PLASTOVÉ KUFRE

Bočné kufre s pevnou dvojvrstvovou konštrukciou – 40 l vľavo a 30 l vpravo – využívajú ochranné rámy veka. Šírka medzi nimi je menšia než 100 cm. Ľavý kufor je vhodný na uloženie intergrálnej prilby a každý kufor má nosnosť 6 kg. Otvárajú sa prostredníctvom systému Honda s jedným kľúčom a na bezpečné uzavretie slúži zámok veka s dvojitou západkou. Na montáž slúžia držiaky kufrov (dostupné samostatne); k dispozícii sú aj vodotesné vnútorné vaky.

VODOTESNÉ VNÚTORNÉ VAKY NA PLASTOVÝ HORNÝ BOX A KUFRE

Vnútorné vaky sú špeciálne vyrobené s dokonale vyhovujúcim tvarom na vloženie do plastového horného boxu a bočných kufrov. Sú vodotesné a v prípade potreby ich možno upevniť zvonka. Náplecné popruhy umožňujú jednoduché zloženie z motocykla a reflexné prúžky prispievajú k lepšej viditeľnosti.

ROBUSTNÝ PREDNÝ BOČNÝ RÁM A OCHRANNÝ KRYT MOTORA

Drsný, dobrodružný vzhľad motocykla Africa Twin posilňujú dve prevedenia predných bočných rámov; každé z nich možno na kryt motora namontovať samostatne. Sú vyrobené z nehrdzavejúcej ocele, ľahko sa čistia a majú antikoróznu elektrolyticky nanesenú povrchovú vrstvu. Chránia kapotáž aj motor pri náročných jazdných podmienkach a umožňujú aj montáž LED hmloviek (k dispozícii samostatne).

 

CHRÁNIČE CHLADIČA Z NEHRDZAVEJÚCEJ OCELE

Chrániče chladiča vyrobené z nehrdzavejúcej ocele – s logom CRF – zdôrazňujú dobrodružný štýl a ich mriežkový dizajn chráni pred poškodením kameňmi, súčasne však neobmedzuje prúdenie vzduchu.

MOŽNOSTI NÍZKEHO A VYSOKÉHO SEDADLA

Na nastavenie tej správnej jazdnej polohy ponúka model Africa Twin dve samostatne dostupné verzie sedadla: o 25 mm vyššie vysoké sedadlo s výškou 875 – 895 mm a o 25 mm nižšie nízke sedadlo s výškou 825 – 845 mm (štandardné sedadlo má výšku 850 – 870 mm). K dispozícii sú rôzne farby, ktoré zodpovedajú prevedeniu motocykla.

 

TECHNOLÓGIA

INTUITÍVNE OVLÁDANIE VŠETKÉHO, NA ČOM ZÁLEŽÍ

Od ostrej plnofarebnej dotykovej obrazovky multifunkčného displeja po spínač na ľavej strane máte nad motocyklom Africa Twin úplnú kontrolu.

 

SEDEMÚROVŇOVÝ SYSTÉM VOLITEĽNEJ KONTROLY KRÚTIACEHO MOMENTU HONDA (HSTC)

Optimalizovaný systém HSTC pomáha ovládať trakciu zadného kolesa a riadi sa v reálnom čase zo vstupu inerciálnej meracej jednotky (IMU) v šiestich osiach. Ponúka sedem úrovní: úrovne 1 až 4 sa vyznačujú minimálnymi zásahmi a sú rozmiestnené tesne vedľa seba, aby skúseným jazdcom umožňovali presnejšie odladenie pri jazde v teréne, zatiaľ čo úrovne 5, 6 a 7 majú väčšie rozostupy, pričom úroveň 7 ponúka najvyššiu úroveň kontroly. Systém HSTC navyše možno vypnúť.

TROJÚROVŇOVÁ REGULÁCIA ZDVÍHANIA PREDNÉHO KOLESA

V teréne niekedy potreba zdvihnúť predné koleso, aby ste prekonali prekážku – prípadne sa môže zdvihnúť do vzduchu pri skákaní. Jednotka IMU meria uhol sklonu a v kombinácii s otáčkami predného a zadného kolesa riadi výšku predného kolesa v pomere k zvolenej úrovni zasahovania. Úroveň 1 predstavuje minimálne zásahy, úroveň 2 stredné a úroveň 3 maximálne obmedzenie zdvíhania predného kolesa. Reguláciu zdvíhania predného kolesa možno tiež úplne vypnúť.

SYSTÉM NÁKLONOVÉHO ABS PRE JAZDU V ZÁKRUTÁCH

Na zaistenie väčšej istoty pri zatáčaní systém ABS riadený jednotkou IMU reguluje brzdnú silu v pomere k uhlu náklonu, rýchlosti spomalenia a pomeru preklzu medzi predným a zadným kolesom, pričom udržiava maximálnu trakciu. Miera zasahovania systému ABS závisí aj od vybratého jazdného režimu – v situáciách s prudkým zastavením je reguluje aj zdvih zadného kolesa. K dispozícii je terénne nastavenie a systém ABS zadnej brzdy, ktoré možno tiež vypnúť.

VOLITEĽNÁ PREVODOVKA S DVOJITOU SPOJKOU (DCT)

Prevodovka DCT je k dispozícii ako príslušenstvo montované výrobcom (len v prípade nových strojov) a je vybavená štandardným manuálnym režimom – umožňuje vám radiť prevodové stupne prostredníctvom spínačov na ľavej rukoväti a využívať dva automatické režimy. Režim D ponúka bezstarostnú jazdu a najvyššiu úsporu paliva, zatiaľ čo režim S ponúka tri športové spôsoby radenia, z ktorých si môžete vybrať. Prevodovka DCT okrem toho automaticky signalizuje podradenie. Spínač G redukuje preklzávanie spojky pri radení a poskytuje priamejší pohon zadného kolesa na jazdu v teréne.

ŠESŤ REŽIMOV JAZDY

Na výber sú štyri predvolené režimy jazdy určené na zaistenie maximálneho výkonu vo väčšine situácií: TOUR (výlet), URBAN (mesto), GRAVEL (štrk) a OFF-ROAD (terén). Každý z nich upravuje odozvu motora a brzdenie motorom, nastavenie spínača G prevodovky DCT a systému ABS na jazdu v zákrutách podľa aktuálnych podmienok. Dva používateľské režimy vám tiež umožňujú dosiahnuť dokonalé nastavenie, ktoré bude vyhovovať vašim osobným potrebám. Výber jazdných režimov je jednoduchý – v ľavom hornom rohu dotykovej obrazovky.

DOTYKOVÁ OBRAZOVKA TFT

Plnofarebný multifunkčný (MID) 6,5-palcový dotykový displej TFT vám zaistí plnú kontrolu nad všetkými systémami motocykla Africa Twin.

A prispôsobte si všetko podľa seba – displej MID možno upraviť tak, aby zobrazoval rôzne úrovne údajov vzhľadom na vybratý režim jazdy. Každý zo štyroch predvolených jazdných režimov – a aj dva používateľsky prispôsobiteľné režimy – možno vybrať v ľavom hornom rohu 6,5-palcového dotykového displeja TFT. Okrem toho je k dispozícii nastavenie vidlice SHOWA EERA. Displej sa jednoducho ovláda aj v rukaviciach.

Apple CarPlay®

Každý potrebuje byť v kontakte, najmä na dlhých cestách. Displej MID preto obsahuje aplikáciu Apple CarPlay®, ktorá umožňuje použitie telefónu Apple iPhone® prostredníctvom dotykovej obrazovky TFT bez zbytočného rozptyľovania pri jazde (iPhone® sa pripája k nabíjaciemu portu USB na pravej strane displeja MID). Môžete používať a zobrazovať navigačné aplikácie a prostredníctvom slúchadiel Bluetooth nasadených na prilbe môžete telefonovať alebo počúvať hudbu.

ÚPLNE PRISPÔSOBITEĽNÝ 6,5-PALCOVÝ MULTIFUNKČNÝ DOTYKOVÝ DISPLEJ

Honda Africa Twin, detailný záber displeja TFT s aplikáciou Apple CarPlay®
Pripojenie pomocou technológie Bluetooth

Displej MID ponúka aj možnosť bezdrôtového pripojenia Bluetooth pre zariadenia iPhone® alebo zariadenia so systémom Android. Po spárovaní získate prístup k zoznamom skladieb, môžete uskutočňovať hovory prostredníctvom slúchadiel na prilbe, pričom sa nemusíte púšťať riadidiel.

 

CRF1100L Africa Twin 2020 Technické údaje

  • Motor
    Vrtánie × zdvih (mm) 92,0 mm x 81,5 mm
    Príprava zmesi PGM-FI
    Kompresný pomer 10,1: 1
    Emisie CO2 (g/km) 112 g/km
    Zdvihový objem motora (ccm) 1084 cm3
    Typ motora Kvapalinou chladený štvortaktný radový dvojvalec s 8 ventilmi, 270° predsadením ojnicových čapov a rozvodom uni-cam
    Max. výkon 75 kW pri 7 500 otáčkach (95/1/EC)
    Max. krútiaci moment 105 Nm pri 6 250 otáčkach (95/1/EC)
    Kapacita oleja 4.9
    Štartér elektrický
    Vrtánie sacieho hrdla 46 mm

     

  • Kolesá
    ABS systém Náklonové dvojkanálové s IMU a vypínateľným ABS na zadnej brzde
    Predné brzdy Dva 310-mm vlnovité plávajúce kotúče s hliníkovým unášačom a hydraulicky ovládaným radiálne uchyteným 4-piestikovým strmeňom s platničkami zo spekaného kovu, ABS
    Zadné brzdy 256-mm vlnovitý kotúč s hydraulicky ovládaným 2-piestikovým strmeňom s platničkami zo spekaného kovu.
    Predné zavesenie 45-mm obrátená vidlica Showa kartridžového typu, plne nastaviteľná, zdvih 230 mm
    Zadné zavesenie monobloková odlievaná hliníková kyvka so systémom Pro-Link s tlakovaným plynovým tlmičom, nastaviteľné predpätie a odskok, zdvih 220 mm
    Predné pneumatiky Bridgestone BATTLAX ADVENTURECROSS TOURER AX41T alebo Metzler KAROO STREET
    Rozmer prednej pneumatiky 90/90-R21 dušové
    Rozmer zadnej pneumatiky 150/70-R18 dušové
    Zadná pneumatika Bridgestone BATTLAX ADVENTURECROSS TOURER AX41T alebo Metzler KAROO STREET
    Predné kolesá 21M/C x MT2.15 vypletané s hliníkovým ráfom
    Zadné kolesá 18M/C x MT4.00 vypletané s hliníkovým ráfom

     

  • Rozmery a hmotnosti
    Kapacita akumulátora (V – Ah) 12V-6Ah Li-ion batéria
    Uhol sklonu 27,5°
    Rozmery (D × Š × V) (mm) 2334 mm X 961 mm X 1391 mm
    Typ rámu Oceľový kolískový rám
    Objem palivovej nádrže (l) 18,8 litra
    Spotreba paliva 4,9 l / 100 km (WMTC)
    Svetlá výška (mm) 250 mm
    Pohotovostná hmotnosť (kg) 226 kg
    Výška sedadla (mm) štandardná výška 870 mm / znížená poloha 850 mm (možnosť dokúpiť nižšie 825 mm, alebo vyššie 895 mm sedadlo)
    Závlek (mm) 113 mm
    Rázvor (mm) 1575 mm

     

  • Prevodovka
    Spojka Viaclamelová v olejovom kúpeli, antihopingová
    Ovládanie spojky spojkové lanko
    Koncový prevod O-krúžková reťaz
    Prevodovka 6-stupňová
    Typ prevodovky 6-stupňová manuálna so stálym záberom
    Quick Shifter V ponuke originálneho príslušenstva

     

  • Prístroje a elektronika
    12V zásuvka V ponuke originálneho príslušenstva
    Svetlomety LED
    Systém zapaľovania Electronické zapaľovanie, digitálny tranzistor
    Prístroje LCD displej a 6,5 ​​“ TFT dotykový multifunkčný prístrojový panel
    Zadné svetlo LED
    Denné svietenie áno
    Prisvetľovanie do zákrut nie
    Konektivita Bluetooth Audio a Apple CarPlay
    USB zásuvka Áno (USB typ A, 1,5A)
    Automatické vypínanie smeroviek áno
    Tempomat áno
    Upozornenie na núdzové brzdenie áno
    Bezpečnosť Immobilizér, (alarm je v ponuke orig. príslušenstva)