CBR1000RR-R Fireblade SP

24 790 

Využite naše technológie motorov MotoGP v podobe radového štvorvalca a vytočte motor modelu CBR1000RR-R Fireblade SP do červena. Dostaňte sa do hry.

Kategórie:

Predsezónna ponuka s bezplatným odvozom motocykla


Popis

SÚŤAŽIVOSŤ V KRVI

Nemusíte mať žiadne pochybnosti. Motocykel CBR1000RR-R Fireblade SP je určený na jazdu po pretekárskej dráhe. To je to miesto, kam patrí. Stojí na rovnakej štartovacej čiare ako štandardný model Fireblade. Odlišuje ho však plné odpruženie Öhlins (S-EC), hlavný brzdový valec Brembo, brzdová páčka, predné a zadné strmene a univerzálne rýchloradenie. Motor s čiastkovými vačkami a špičkovým maximálnym výkonom 160 kW ponúka ešte vyššie a razantnejšie zrýchlenie v nízkych a stredných otáčkach a prepracované riadenie trakcie systému HSTC. Motocykel Fireblade SP využíva svetlomety, kontrolky, systém Smart Key a má plnú homologizáciu na jazdu po verejných komunikáciách. Je priamym stelesnením dokonalého pretekárskeho motocykla. V každej zákrute s ním zaručene zažijete poriadnu dávku adrenalínu.

Honda CBR1000RR-R Fireblade SP – dôraz na vysokootáčkový radový štvorvalcový motor s čiastkovými vačkami

Väčší výkon pri nízkych a stredných otáčkach na ostrejšie zrýchlenie pri výjazde zo zákruty

Radový štvorvalec s prevodovým súkolesím s čiastkovými vačkami, ktorý sa postará o výkon 160 kW pri neskutočných otáčkach 14 500 ot./min, prináša rovnaké vŕtanie, zdvih a technológiu na znižovanie trenia, či titánové ojnice ako pretekársky motocykel RC213V. Medzi novinky patrí zadné reťazové koleso so 43 zubami spoločne s optimalizáciou vzduchovej komory, sacích otvorov a výfukového systému 4-2-1. Popri masívnom maximálnom výkone vo vysokých otáčkach máte teda teraz k dispozícii oveľa väčšie zrýchlenie v nízkych a stredných otáčkach, vďaka čomu zvládnete každú zákrutu. Inovované rýchloradenie sa postará o plynulejšie a rýchlejšie radenie, vďaka ktorému sa budete v každom kole zlepšovať.Honda CBR1000RR-R Fireblade SP – dôraz na vysokootáčkový radový štvorvalcový motor s čiastkovými vačkami

Dokonalý recept na rýchlejšiu jazdu – to je motocykel Fireblade SP

Môžete ovládať každý detail výkonu motora svojho motocykla Fireblade SP. Tri predvolené jazdné režimy ponúkajú základné nastavenia, z ktorých si môžete vyberať. Prostredníctvom 5-palcového displeja TFT si môžete plne prispôsobiť výkon motora, brzdenie motorom a kontrolu trakcie. Našim cieľom je, aby ste zvládli každý výjazd zo zákruty. Využili sme spätnú väzbu od jazdcov HRC, aby sme zmodernizovali voliteľnú kontrolu trakcie Honda (HSTC) s 9 úrovňami. Je plynulejšia, lepšie reaguje na pokyny škrtiacej klapky a dokonale využíva mimoriadny záber motora pri nízkych a stredných otáčkach. V súlade s tým sme znížili napätie vratnej pružiny elektronického ovládania plynu (TBW), aby sme zaistili ešte výraznejší lineárny nárast výkonu pri pridaní plynu.Honda CBR1000RR-R Fireblade SP – dôraz na vysokootáčkový radový štvorvalcový motor s čiastkovými vačkami

Ovládanie OBTi, ktoré zaistí dokonalé nastavenie

43 mm vidlica NPX kváziaktívneho odpruženia Öhlins S-EC, ktorá využíva oddelenú kompresiu, odskokové okruhy a krokové motory na prispôsobenie tlmenia, bola vyvinutá na pretekanie. Môžete sa spoľahnúť na presnú odozvu a priľnavosť prednej pneumatiky. Výsledok? Ohromná istota, že v každom z kôl budete čoraz rýchlejší. Prednú časť s pretekárskymi parametrami skvele dopĺňa zadný tlmič Öhlins TT36 S-EC. Ak chcete mať svoju jazdu maximálne pod kontrolou – a pretože sa podmienky na pretekárskej trati menia veľmi rýchlo – môžete sa spoľahnúť na rozhranie OBTi (Öhlins Objective Based Tuning interface) a východiskové nastavenie s 3 okamžite použiteľnými predvolenými režimami. Vďaka nim môžete úplne zmeniť svoje nastavenie, čo umožní zníženie spotreby, opotrebovania pneumatík alebo prispôsobenie podmienkam na trati.Honda CBR1000RR-R Fireblade SP – dôraz na vysokootáčkový radový štvorvalcový motor s čiastkovými vačkami

Riadenie ABS s dvoma režimami

Odolné monoblokové štvorpiestové radiálne brzdové strmene Brembo Stylema majú menší objem vnútornej kvapaliny umožňujúci bezprostrednú odozvu. Strmene sa ovládajú brzdovou páčkou a hlavným brzdovým valcom Brembo, pričom dokážu vyvinúť neskutočnú brzdnú silu. Zadný brzdový strmeň Brembo má rovnaké prevedenie, s akým sa stretnete pri modeli RC213V. Vďaka dvom režimom ABS máte k dispozícii výber úrovne výkonu: Režim SPORTS sa zameriava na jazdu po ceste, zatiaľ čo režim TRACK zvyšuje brzdnú silu, vďaka čomu si vychutnáte oveľa rýchlejšiu jazdu na trati. Brzdná sila sa reguluje v pomere k uhlu náklonu, zatiaľ čo systém na ovládania kontaktu zadného kolesa s vozovkou (RLC) udržuje prednú stabilitu. Preto sa môžete sústrediť na každú zákrutu, aby ste každý nájazd aj výjazd zvládli rýchlejšie.

CBR1000RR-R Fireblade SP 2022 Technické údaje

  • Motor
    Vrtánie × zdvih (mm) 81 mm x 48,5 mm
    Príprava zmesi PGM-FI
    Kompresný pomer 13,0 : 1
    Emisie CO2 (g/km) 148
    Zdvihový objem motora (ccm) 999,9 cm3
    Typ motora Kvapalinou chladený štvortaktný 16-ventilový radový štvorvalec, rozvod DOHC
    Max. výkon 159,5kW pri 14 500 otáčkach
    Kapacita oleja 3,8 l
    Štartér Elektrický
    Vrtánie sacieho hrdla 52 mm

     

  • Kolesá
    Predné brzdy 330-mm kotúč s radiálnym štvorpiestovým strmeňom Nissin
    Zadné brzdy 220-mm kotúč s dvojpiestikovým strmeňom Brembo
    Predné zavesenie Teleskopická vidlica Ohlins NPX S-EC s priemerom vnútornej rúry 43 mm
    Zadné zavesenie Ohlins TTX36 S-EC Pro-Link
    Predné pneumatiky PIRELLI:DIABLO SUPERCORSA SP (V3) alebo Bridgestone RS11
    Rozmer prednej pneumatiky 120/70-ZR17
    Rozmer zadnej pneumatiky 200/55-ZR17
    Zadná pneumatika PIRELLI:DIABLO SUPERCORSA SP (V3) alebo Bridgestone RS11
    Predné kolesá 17″ 3,5
    Zadné kolesá 17″ 6,0
    ABS systém 2-kanálové ABS s IMU

     

  • Rozmery a hmotnosti
    Kapacita akumulátora (V – Ah) 12,2 Li-ion
    Uhol sklonu 24,1°
    Rozmery (D × Š × V) (mm) 2 099 mm x 762,4 mm x 1 136 mm
    Typ rámu Hliníkový dvojitý nosník
    Objem palivovej nádrže (l) 16,1 l
    Spotreba paliva 16,0 km/l (WMTC mód)
    Svetlá výška (mm) 118,6 mm
    Pohotovostná hmotnosť (kg) 201,3 kg
    Výška sedadla (mm) 831 mm
    Závlek (mm) 101,4 mm
    Rázvor (mm) 1455 mm

     

  • Prevodovka
    Spojka Mokrá, viaclamelová hydraulická
    Ovládanie spojky Lanko
    Koncový prevod Reťaz
    Prevodovka 6-stupňová
    Typ prevodovky Manuálna prevodovka

     

  • Prístroje a elektronika
    Systém zapaľovania Electronické zapaľovanie, digitálny tranzistor
    12V zásuvka Voliteľné (USB)
    Svetlomety LED
    Prístroje Farebný TFT displej
    Zadné svetlo LED
    USB zásuvka Voliteľné
    Bezpečnosť Smart Key

Testovacie motocykle

Čakáme na naskladnenie